Friday, May 7, 2010

Sinopsis Episode 17 pada 9 Februari 2010 - Drama Lagenda Mayang Mengurai disiarkan setiap hari Isnin - Khamis di TV3 & TV9

Sinopsis ringkas penghujung Episode Lagenda Mayang Mengurai pada 9 Februari 2010
Sila klik di sini untuk mengikuti - VIDEO KLIP MAYANG MENGURAI : Episode 17




Kornilam: PENGAWAL!!! Apa yang dah jadi... Mayang Mengurai mana dia?? Tak boleh diharap.
Mayang Indera, mana Mak Andam dan Shahrul?
Mayang Indera: Tak tahu, tak tahu, ibu.
Kornilam: Tak tahu? Kenapa kau orang banyak sangat menyusahkan aku hah!!! (Kornilam terus merotan Mayang Indera dan Mayang Merdu. Mayang Indera dan Mayang Merdu menjerit kesakitan.)



Mohijad: Kau memang tamak, Kornilam.





- Tolong saya!!


Suara Mohijad: Sekarang aku dah dapat balik hak aku. Kau tidak dapat melawan aku lagi.
Kornilam: Kau rupa-rupanya.





Kornilam ingat kembali apa yang Mohijad telah beritahunya iaitu kecantikan dan ilmu yang Mohijad berikan padanya tidak akan kekal dan semua itu cuma sementara saja.




Sumber: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada TV3, TV9, http://www.tv9.com.my/, dan semua pihak atas sumber maklumat, video dan gambar)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...